هفته اول intTimeZone=33042; strBlogId="khorshidvalayat"; intCount=-1; strResult=""; try { for (i=0;i1) strResult=intCount + " نظر" ; strUrl="http://LoxBlog.ir/commenting/?blogid=" +strBlogId + "&postid=" + lngPostid + "&timezone=" + intTimeZone ; strResult ="" + strResult + " " ; document.write ( strResult ) ; } function OpenLD() { window.open('LinkDump.php','blogfa_ld','status=yes,scrollbars=yes,toolbar=no,menubar=no,location=no ,width=500px,height=500px'); return true; }



خورشید ولایت

هفته اول

 

سلام مولا،با خودم میگم شما که بیایید دیگه برا دیدنت ملالی ندارم میام در خونت انقدر اشک میریزم که اجازه بدید ملاقاتتون کنم اما وقتی خوب خوب فکر میکنم میبینم الان چرا نیام در خونت فریاد بزنم بگم اقاجون شما خوب و مهربونید منو ببخش اما بهم نگو برو بخدا جایی رو ندارم من گدای در این خاندان هستم .ارباب دلم برا اشگات اتیش گرفته اواخر ماه صفره میدونم خیلی غصه داری از سوز دلت از اشگات به ما هم ببخش . اقا جون دوست دارم منتظرتم بیا بیا بیا بیا بیا......



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ن : امیر بدری
ت : جمعه 13 دی 1392